W jaki sposób złożyć reklamację?

Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać za pośrednictwem poniższego formularza reklamacyjnego.

Prosimy o dokładne wypełnienie i opisanie przedmiotu reklamacji , ilości oraz powodu reklamacji.

W przypadku braku możliwości identyfikacji produktu, braku numeru dokumentu, braku powodu reklamacji, ilości czy niemożności skontaktowania się z klientem – reklamacja może zostać odrzucona.

(zgodnie z art. 29a ust. 13 ustawy VAT podatnik może obniżyć podstawę opodatkowania pod warunkiem posiadania dokumentacji, że uzgodnił on z nabywcą warunki obniżenia podstawy opodatkowania)

Załączone zdjęcia uszkodzeń nie stanowią podstawy rozpatrzenia zgłoszenia.

Uszkodzenia należy udokumentować załączając fotografie.

Dodatkowe załączniki można przesłać w formie odpowiedzi w wątku mailowym potwierdzającym złożenie reklamacji.

 

W jakim czasie można złożyć reklamację?

Reklamacje prosimy zgłosić maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania dostawy. W przypadku braku informacji o jakimkolwiek problemie z dostawą po tym czasie uznajemy, że zamówienie jest poprawne.

Rozpatrzenie reklamacji

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej wpłynięcia. Informacja w sprawie uznania lub odrzucenia reklamacji zostanie przesłana drogą mailową jako odpowiedź do potwierdzenia złożenia reklamacji. Faktura korygująca (w przypadku uznania reklamacji) zostanie wysłana przez system automatyczny lub pocztą tradycyjną (w przypadku braku oświadczenia o akceptacji dokumentów elektronicznych).




    (pliki dozwolone: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, odt)